четвер, 2 травня 2013 р.

Топ-5 мух

Топ-5 мух, які працювали в сезоні 2012 (  це моя статистика з кількох озер Київської області)
На 5-му місці по уловистості я поставив би дві мушки:  Pheasant Tail  в чорних та коричневих тонах і Prince в вариантах.


На 4-му місці мушка SpiderGK (опис я виклав на сторінці з мушками для коропа)

На 3-е місце я поставив би Black Pennell, працювала і в спеку і пізно восени. у будь-якому горизонті проводки.

На 2-му місці варіації Hares Ear в оливкових та чорних кольорах.

Ну а лідером у мене е мушка Rhyacophila Caddis (варіант), саме на неї траплялися найбільші коропи (найбільший поки що 11,5 кг). Для різних температур води та активності риби треба мати мушки різних ваг та з різними головками за кольором та матеріалом. У варіантах на фото  есть еще и подгрузка-риб по телу (Tungsten strech lace от Hareline)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Нова книга The Best Carp Flies

З'явилася нова книга з коропових мух . The Best Carp Flies: How to Tie and Fish Them  Jay Zimmerman   В сети она частично доступ...